Vračilo in zamenjava blaga

Vsa sprejeta in nepreklicana naročila, ki jih bo kupec posredoval ponudniku v spletni trgovini preko e-pošte, telefona in preko spletne trgovine, se obravnavajo kot nepreklicna. V primeru da želite preklicati naročilo, to lahko storite v roku 1 ure po oddaji naročila in sicer na info@mollonpro.si. V primeru, da je bilo blago že plačano, bomo že prejeto plačilo vrnili na vaš IBAN. Pošiljk z odkupnino ne sprejemamo.

Potrošnik ima pravico, da v 8 dneh od prevzema blaga pisno sporoči, da odstopa od naročila, ne da bi mu bilo potrebno navesti razlog za svojo odločitev. Šteje se, da je sporočilo pravočasno, če je oddano v roku. Potrošnik mora najkasneje v 15 dneh po sporočilu o odstopu od naročila podjetju vrniti blago. Po prejemu blaga in ugotovitvi, da je to nepoškodovano, v nespremenjeni količini, nespremenjeni embalaži in originalno zapakirano, podjetje potrošniku skladno z zakonom vrne vsa opravljena plačila. Strošek, ki bremeni potrošnika v zvezi z odstopom od naročila je neposredni strošek vračila blaga.

Potrošnik ob vračilu blaga pošlje tudi originalni račun za blago in osebne podatke ter transakcijski račun kamor želi, da se vrne plačilo.« (Vir: Zakon o varstvu potrošnikov, uradno prečiščeno besedilo, ZVPot-UPB2 (Uradni list RS, št. 98/2004, 126/2007))

Naslov za vračilo blaga je naslov ponudnika. Blago lahko vrnete osebno ali po pošti.